marți, 2 februarie 2016

SPUNE ADIO OCHILOR ÎNCERCĂNAŢI ŞI OBOSIŢI!


Din păcate viață cotidiană și costurile nu foarte accesibile nu ne permit să apelăm frecvent sau poate deloc la serviciile spa-urilor. Ioana, fire mai îndrăzneață, a solicitat o recomandare unuia dintre cosmeticieni pentru că problemele cu care a venit la centru să poate fi ținute sub control de acasă. 

Și răspunsul nu s-a lăsat așteptat: recomadarea pentru estomparea pungilor de sub ochi, cearcăne, ochi roșii a fost de utilizare zilnică a măștii cu gel, cea ce care v-am scris că poate fi folosită atât în stare rece cât și în stare caldă.
“Wow problemele erau ca și rezolvate” mi-am zis, și am început să caut site-uri de unde să-mi achiziționez masca minune. Greu dar am găsit într-un final o companie care de curând a început să importe și în România masca Eyes Cover!
Aceasta este povestea. Desigur, nu e nimic supranatural, dar sper că va fi util. Voi posta din nou link-ul către website-ul oficial de unde am cumpărat masca pentru ochi EyesСover. .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu