joi, 28 ianuarie 2016

LASA-TE DE FUMAT ÎN 2 ZILE!

Dupa cateva tentative esuate, am continuat sa fumez. Si iata ca, nu demult am vazut intamplator blogul unui tanar, care a reusit sa se lase de fumat cu ajutorul unor magneti Zerosmoke si am cercetat minutios aceasta metoda.

Acest dispozitiv e alcatuit din doi biomagneti placati cu aur, care actioneaza asupra punctului reflexogen special al urechii, ce raspunde de controlul dorintei de a fuma. E la fel ca acupunctura, doar ca fara ace.
In principiu , fixezi doi biomagneti pe partea din fata a urechii si pe cea din spate. Timpul de folosire e de 24 de ore, iar dorinta de a fuma DISPARE PENTRU TOTDEAUNA! INSTANTANEU!

Deja folosesc dispozitivul de o luna si jumatate si nu am tras niciun fum. Chiar nu simt nevoia. Am o respiratie placuta. Sunt fericit ca folosesc biomagnetii Zerosmoke si chiar le-am scris un e-mail de multumire vanzatorilor. Uite asa!!!Asa ca totul este veridic si fara riscul inselaciune. Un astfel de rezultat cu niste bani foarte putini! Nu va mai ganditi si comandati! Dupa care, va rog sa lasati comentarii. Dupa folosire astept feedback-ul Dvs.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu